Cuvintele patriarhului daniel intuneca mintea

Am vrut cu dinadinsul sa ascult radio Trinitas ca sa aud opinia oficiala a Bisericii ortodoxe romane referitor la concluziile sinodului 8. S-a vorbit doar de bine, cuvinte de lauda si maretie. A vorbit si patriarhul daniel si la fel ca ceilalti a ocolit la maxim sa vorbeasca despre erezia unirii cu celelalte biserici crestine dar non-ortodoxe. Pe fata ne spune ca nu ne unim, ca e doar un dialog, iar pe spate se fac rugaciuni impreuna si se accepta ca biserici valide si mantuitoare.

V-am spus ca pentru pacatele mele Dumnezeu mi-a dat aceste duhuri necurate pe care le-a pus in mine sa ma intunece si sa ma razboiasca ori de cate ori fac un pacat, privesc sau aud lucruri pe care personal nu le-as considera rele. Aceste duhuri capata putere si imi intuneca mintea daca nu ma pazesc de cele lumesti, si asa aflu fara sa vreau ce lucruri sunt bune si ce lucruri sunt rele, caci daca fac bine sau spun rugaciuni, aceste duhuri sunt arse si simt o putere care le alunga iar pe mine ma usureaza.

Ascultand vorbele patriarhului daniel, pe la jumatatea discursului mi s-a intunecat mintea. Cu dinadinsul l-am ascultat pana la final ca sa aflu ce metode foloseste ca sa ascunda adevarul despre sinod, dar mintea mi s-a intunecat si mai tare. Abia cu multe rugaciuni m-am mai limpezit si mi-am dat seama din experienta ca raul prinde putere asupra mea ori de cate ori ascult cuvinte aparent bune dar de mare inselaciune.

Va spun ca patriahul daniel este omul diavolului iar vremea cernerii a inceput. Va urma in curand si prigoana.

Lasă un răspuns

